Zgodovina RECARO
 AUTOMOTIVNA ZGODOVINA.

Zgodovina RECARO
AUTOMOTIVNA ZGODOVINA.

RECARO Podium je edini školjkasti sedež na trgu z dovoljenjem za uporabo na cestah (ABE certifikat) in FIA homologacijo za uporabo na dirkališčih.

Premiera omejene serije avtosedeža RECARO Sporster CS “Nürburgring-Edition” – za edinstven užitek vožnje kot na “Green Hell”.

Premiera omejene serije avtosedeža RECARO Sporster CS “Nürburgring-Edition” – za edinstven užitek vožnje kot na “Green Hell”.

Usmerjen v prihodnost, RECARO predstavi inovativne koncepte optimalno udobnih in električno nastavljivih sedežev za komercialna vozila.

RECARO postane prvi izdelovalec avtomobilskih sedežev na svetu, ki mu uspe izdelati revolucionarno izjemno lahko školjko sedeža iz kompozitnih materialov z izjemnim dizajnom sedeža.

RECARO postane prvi izdelovalec avtomobilskih sedežev na svetu, ki mu uspe izdelati revolucionarno izjemno lahko školjko sedeža iz kompozitnih materialov z izjemnim dizajnom sedeža.

RECARO prvi na svetu razkrije avtomobilski sedež z univerzalno stransko zračno blazino z ABE dovoljenjem za različne avtomobile.

Inovacija v naprednih materialih: avtosedež RECARO A8 ima zadnji del hrbtišča izdelan iz plastike.

Inovacija v naprednih materialih: avtosedež RECARO A8 ima zadnji del hrbtišča izdelan iz plastike.

Udobje z akustiko: pod imenom RECAROfonie je podjetje na trg lansiralo sedež s stereo zvočniki, vgrajenimi v vzglavnik sedeža.

“RECARO shell seat” je RECAROv prvi sedež s školjko iz enega dela. Svet sedenja v avtomobilu je prestavil prestavo višje s svojo varnostjo, nizko težo ter udobjem z možnostjo nastavljanja in prilaganjem sedežne pene.

“RECARO shell seat” je RECAROv prvi sedež s školjko iz enega dela. Svet sedenja v avtomobilu je prestavil prestavo višje s svojo varnostjo, nizko težo ter udobjem z možnostjo nastavljanja in prilaganjem sedežne pene.

Lansiranje RECAROvega športnega sedeža. Prvi sedež na svetu za avtomobile, ki ga je karakterizirala njegova revolucionarna sedežna pena in značilne bočne opore.

Zgodba uspeha podjetja RECARO se je pričela leta 1906 v Stuttgartu, ko je 32- letni sedlarski mojster Wilhelm Reutter ustanovil podjetje za proizvodnjo koles in ogrodij. Reutter je kmalu postavil dobro ime v rastoči avtomobilski industriji iz Stuttgarta: Bosch, Maybach in Daimler so bila imena, ki so pisala zgodovino ter iz Stuttgarta naredila mesto mobilnosti.

Zgodba uspeha podjetja RECARO se je pričela leta 1906 v Stuttgartu, ko je 32- letni sedlarski mojster Wilhelm Reutter ustanovil podjetje za proizvodnjo koles in ogrodij. Reutter je kmalu postavil dobro ime v rastoči avtomobilski industriji iz Stuttgarta: Bosch, Maybach in Daimler so bila imena, ki so pisala zgodovino ter iz Stuttgarta naredila mesto mobilnosti.