Otroški avtosedež RECARO Salia 125 je varen sopotnik na vsaki vožnji in očara z dolgo dobo uporabe vse od rojstva pa do približno 7. leta starosti. Zahvaljujoč snemljivemu udobnemu vložku za dojenčka nič ne more preprečiti prijetne vožnje niti najmanjšim potnikom. Je pa RECARO pomislil tudi na udobje staršev: zahvaljujoč vrtljivosti sedeža za 360 stopinj, otroka z lahkoto in v ergonomskem položaju za našo hrbtenico namestimo v avtosedež oz. ga vzamemo iz sedeža, ko prispemo na cilj. Ker je tudi vaš hrbet pomemben!
RECARO Salia 125 vas bo očarala z možnostjo dolge dobe uporabe – primerna je od rojstva, pa vse do približno 7. leta starosti. Po višini nastavljivo vzglavje sedeža se popolnoma prilega višini otroka in raste skupaj z njim.
DOLGA DOBA UPORABE
RECARO Salia 125 vas bo očarala z možnostjo dolge dobe uporabe – primerna je od rojstva, pa vse do približno 7. leta starosti. Po višini nastavljivo vzglavje sedeža se popolnoma prilega višini otroka in raste skupaj z njim.
VRTLJIVOST ZA 360 STOPINJ
Zahvaljujoč priročni funkciji vrtljivosti, školjko sedeža zasukate na stran le z eno roko v eni potezi, da otroka lažje namestite v optimalen položaj sedenja. Vaša hrbtenica vam bo hvaležna.
ENOROČNA NASTAVITEV POLOŽAJA ZA POČITEK
Otroški avtosedež Salia 125 ima štiri različne naklone položaja za počitek, ne glede na to, ali je otrok pripet z notranjim sistemom 5-točkovnega varnostnega pasu, ali kasneje z avtomobilskim 3-točkovnim varnostnim pasom. Položaj za počitek je zelo nagnjen nazaj in nudi optimalno udobje. In kaj je tu najboljše za starše? Da lahko položaj za počitek nastavimo le z eno roko.
ENOROČNA NASTAVITEV POLOŽAJA ZA POČITEK
Otroški avtosedež Salia 125 ima štiri različne naklone položaja za počitek, ne glede na to, ali je otrok pripet z notranjim sistemom 5-točkovnega varnostnega pasu, ali kasneje z avtomobilskim 3-točkovnim varnostnim pasom. Položaj za počitek je zelo nagnjen nazaj in nudi optimalno udobje. In kaj je tu najboljše za starše? Da lahko položaj za počitek nastavimo le z eno roko.
INTUITIVNA NAMESTITEV V AVTO
Uporaba ISOFIX pritrdilnih točk v avtu ter Isofix podporne noge omogoča enostavnost, hitrost in trdnost namestitve otroškega avtosedeža. Salia 125 je izdelana po najnovejših in najstrožih zahtevah standarda varnosti i-Size. Tri pritrdilne točke ohranjajo avtosedež trdno na svojem mestu in absorbirajo energije, ki bi delovale na otroka v primeru trka.
AIR VENTILATION SYSTEM
Svež zrak vsakomur dobro dene. Ta je v otroškem avtosedežu Salia 125 zagotovljen tako, da prehaja skozi odprtine na zunanjem delu školjke in mrežasto tkanino v sedežni prevleki, ki omogočajo neprekinjeno kroženje zraka.To je najvišja možna stopnja udobja in dobrega počutja. Ne glede na to, ali boste na kratki vožnji do babice ali pa s celotno družino na poti na morje – tako bodo mali raziskovalci med vožnjo vedno dobro razpoloženi.
AIR VENTILATION SYSTEM
Svež zrak vsakomur dobro dene. Ta je v otroškem avtosedežu Salia 125 zagotovljen tako, da prehaja skozi odprtine na zunanjem delu školjke in mrežasto tkanino v sedežni prevleki, ki omogočajo neprekinjeno kroženje zraka.To je najvišja možna stopnja udobja in dobrega počutja. Ne glede na to, ali boste na kratki vožnji do babice ali pa s celotno družino na poti na morje – tako bodo mali raziskovalci med vožnjo vedno dobro razpoloženi.
ADVANCED SIDE PROTECTION (ASP)
Vgrajena zaščitna krilca se hitro in povsem enostavno odpreta na strani vrat avtomobila. Tako v primeru bočnega trka absorberji energije zmanjšajo moč udarca, ki bi deloval na otrokovo telo. Kombinacija strukture školjke sedeža in stranskih krilc pa nudi kar dvojno zaščito v primeru bočnega trka.
Varnostne lastnosti za vsako vožnjo
Školjka sedeža, ki absorbira energije: V primeru morebitnega trčenja, se energije ob trku sprostijo in absorbirajo v školjki avtosedeža
Patentirani HERO varnostni sistem: otroka med 40 in 105 cm višine enostavno in hitro pripnemo z uporabo varnostnih pasov s pateniranim HERO sistemom. V eno enoto združeni ramenski pasovi, blazinici na pasovih ter vzglavje sedeža – HERO preprečuje, da bi se varnostni pasovi zasukali ali zlezli z ramen, hkrati pa olajša varno in enostavno pripenjenje otroka v sedež
Po višini nastavljiva opora za glavo z integriranimi varnostnimi pasovi nudi enostavno in individualno prilagoditev rasti otroka in hkrati omogoča ergonomski položaj telesa v sedežu (od 40 do 105 cm otrokove višine)
Označen potek varnostnega pasu: pravilna namestitev avtosedeža in pripenjanje otroka je olajšana z zelenimi oznakami
Ergonomski dizajn Nižje bočne opore omogočajo staršem lažje in bolj ergonomsko nameščanje otroka v sedež
Intuitivno enoročno rokovanje s sedežem: vse pomembne nastavitve enostavno dosežemo le z eno roko
Vgrajen prostor za shranjevanjevarnostnih pasov enostavna pretvorba v sedež naslednje skupine – sistem 5-točkovnega varnostnega pasu pospravimo v konstrukcijo sedeža
Prosimo upoštevajte, da je navedeni starostni razpon le smernica, ki temelji na povprečnih vrednostih, in ne omejuje ali jamči dobe uporabe.
odličen izbor kot nadaljevalni avtosedež po lupinici
zahvaljujoč ergonomski notranji blazinici bo položaj malčka v sedežu optimalen
RECAROva ergonomska pena v sedežnem predelu, ki se uporablja v avtomobilski industriji, se popolnoma prilagodi otrokovemu telesu in zagotavlja najvišjo mero udobja
Spominska pena v vzglavnem delu sedeža
priročna gumba za zasuk sedeža se nahaja na obeh straneh sedeža – enostaven dostop in zasuk le z eno roko
po koncu uporabe avtosedeža Salia, otrok potrebuje le še avtosedež skupine 100-150 cm (kot npr. Mako Elite 2, Monza Nova 2 Seatfix,…).
Salia 125:
notranja blazinica je ožja, primernejša za dojenčka ali zelo drobnega malčka
naklon sedeža v nasprotni smeri vožnje je za 3° večji kot pri modelu Salia
v sedežnem predelu nima RECAROve ergonomske pene
gumb za zasuk sedeža se nahaja na sprednjem delu Isofix podnožja
po koncu uporabe avtosedeža Salia 125, otrok prav tako potrebuje še avtosedež skupine 125-150 cm (kot npr. Mako Elite 2, Monza Nova 2 Seatfix,…), ali pa le “jahača“ za pod ritko, ki pa s stališča varnosti otroka v avtu ni optimalna izbira (otrok nima bočne zaščite, ali opore, ko zaspi).
TEHNIČNI PODATKI
Standard: UN R129/03 (i-Size)
Zunanje dimenzije (Š/G/V): 44 / 49 / 61 cm
Teža: 14.8 kg
Vožnja nasprotno smeri vožnje: Od rojstva do 105 cm višine (priporočljivo)
Vožnja v smeri vožnje: Od 15 meseca starosti in od minimalno 76 cm višine
Recaro-slovenija.si uporablja piškotke (eng. cookies). Z nadaljevanjem uporabe spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov.Preberi več Razumem
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.